چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 13 آذر 1400/ شماره 414
تکرار قیمت های جهانی پلتس، کاهش قیمت جهانی آیسیس،نیما در کانال 23 هزار و 400 درجا می زند،دلار قله 30 هزار تومان را فتح کرد،قیمت های بازار افزایشی شد،پایان هفته‌ی برنت با 69 دلار،اولین روز هفته کاهشی بورس تهران،

تکرار قیمت های جهانی پلتس، کاهش قیمت جهانی آیسیس
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 3 دسامبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، گروه های مختلف کالایی عمدتا بدون تغییر نسبت به هفته گذشته قیمت گذاری شدند. گروه ABS و پت بطری و پ پ ها کاهشی هستند و سایر گروه ها عمدتا بدون تغییرند. تنها گروه افزایشی قیمت های جهانی، گروه سنگین فیلم است. در نشریه آیسیس عمده گریدها با اندکی کاهش نسبت به هفته پیش قیمت گذاری شدند. پ پ ها در نشریه آیسیس کاهش قابل توجهی داشتند و PVC در بازار GCC با 50 دلار کاهش قیمت مواجه شده است.

نیما در کانال 23 هزار و 400 درجا می زند
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 435 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 7 آذر، به 85 تومان کاهش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 23 هزار و 300 به 23 هزار و 500 تومان است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس ترکیبی از بدون تغییر و کاهش هستند، دلار نیمایی تا امروز، 85 تومان اُفت قیمت داشته و دلار از 30 هزار تومان گذشت.

دلار قله 30 هزار تومان را فتح کرد
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با کاهش 847 تومانی، 26 هزار و 906 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 1.070 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 27 هزار و 976 تومان قیمتگذاری شد. بعد از بازگشت تیم مذاکره کننده ایران از وین و عدم دستیابی طرفین به نتیجه مثبت، دلار آزاد همه رکوردهای امسال را شکست و با عبور از مرز 30 هزار تومان به 30 هزار و 250 تومان صعود کرد.

قیمت های بازار افزایشی شد
هر چند قیمت های جهانی یا بدون تغییر یا کاهشی هستند اما صعود دلار، امروز قیمت های بازار را صعودی کرد. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سبک فیلم، سنگین تزریقی و سنگین فیلم بیشترین افزایش را نسبت به قیمت های روز پنجشنبه داشتند و بین 200 تا 700 تومان افزایش را رقم زدند. گروه پ پ ها نیز با 100 تا 400 تومان رُشد، روندی افزایشی را نسبت به آخرین قیمت های هفته گذشته، تجربه کردند. پ پ های شیمیایی نیز ترکیبی از افزایش و بدون تغییر بودند. 

پایان هفته‌ی برنت با 69 دلار
نفت برنت که معاملات هفته گذشته را با 75 دلار آغاز کرد در طول هفته روند نزولی سنگینی داشت و معاملات آخر هفته را با 69 دلار به پایان رساند  قیمت پایانی برنت: 69 دلار و 88 سنت. برنت 6 دلار از ارزش خود را در هفته ‌ی گذشته و به دنبال شیوع سویه جدید کرونا، از دست داد.

اولین روز هفته کاهشی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 54 هزار واحد کاهش به پایان رساند، امروز و اول هفته نیز کاهشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 17 هزار و 8 واحد کاهش به 1 میلیون و 340 هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟